Timon

Tömde kameran igår efterssom vi behövde ha den i skolan å hittad massa söta bilder på Timon från när vi fotade Aquiras mage. Söt nöten då, kan inte förstå att det var för en månad sen bara, hur mycet snö som helst. Tänkte iallafall försöka mig på med nya bilder på magen här i helgen om vädret är bra, den har börjat växa riktigt mycket nu, hon är bra mycket större än hon var när vi gjorde det senast. 

Provet idag gick åt helvete då det tom var med frågor om saker som inte ens stog i boken, så har varit aningen arg hela dagen, sen var det kö på västeråsvägen så åkte mellan 5-20 km/h ett bra tag och då kom för sent till mötet (hade iallafall gått upp i vikt!!!) och när jag väl kommer fram vill inte biljettautomaten ta mitt kort. Det löste sig iallafall och sen dess har kvällen bara blivit bättre, mycket bättre. Ska strax ut och borsta/pussa lite på Aquira och sen ta en promenad med mamma. Blir nästan rädd för mig själv, gick en sväng igår, till mamma idag och nu en riktig promenad? Träningsvärken jag kommer ha imorgon, äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Lina Österberg

18 år, bor i den lilla staden Sala. Skriver mycket om min vardag som mer eller mindre hästar och min kamp mot ätstörning UNS.




RSS 2.0