Behöver sommar nu

Undrar ändå lite varför det inte kan få vara sommar året om. Av någon anledning ligger jag och kollar igenom bilder på datan och kom in i en mapp från i somras. Fyfan vad bra det var ändå, kan inte komma på en sommar tidigare som jag känt mig mer som mig själv än vad jag gjorde nu i somras. Med bara den där lilla lilla bruna färgen jag hade i då (hade inte ro att ligga stilla och helst ville ja inte visa mig i bikini heller) med bara den lilla färgen gör att man ser så mycket fräshare ut. Direkt liksom. Så skönt att slippa se ut som ett spöke och i år ska jag förhoppningsvis orka sola påriktigt och få en fin brun färg. Längtar för mycket just nu, har massa ovisade bilder så tänkte slänga upp några här och var nu under några dagar. Datan är tillbaka och funkar som den ska - motivationen till att skriva är tillbaka - jag är förhoppningsvis tillbaka på bloggen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Lina Österberg

18 år, bor i den lilla staden Sala. Skriver mycket om min vardag som mer eller mindre hästar och min kamp mot ätstörning UNS.




RSS 2.0