Studentkryssning


I tisdags åkte vi ju på studentkryssning och oj vad blandat det var. Blandat men bra, Höll mig nykter både tisdag och onsdag faktiskt vilket min kropp har tackat mig för idag. räckte lilksom med aldelles för lite sömn. Träffade massa folk, åt massa, dansade, letade efter folk och hade deeptalk. Mer än så hann vi liksom inte med. Somnade runt 8 på morgonen efter folk hade kaosat i våran hytt och sov till 10.30. Sen lite små studer med sömn här och var men herregud vad trött jag va när jag kom hem. Lovade mig själv att komma ihåg å ta kort, kom jag ihåg det? Nej. Några blev det, men resten av kvällen då? Nejdå. Däckade runt 22 igårkväll och blev väckt av lillasyster vid 12 imorse och är helt slut så antar att jag somnar tidigt ikväll igen. Har nämnligen spenderat dagen på akuten då jag vaknade upp med en svälld hand med en knöl som stack ut. nog för att jag visste att ja gjorde illa mig på båten men trodde inte det var något allvarligt. Visade sig iallafall att handen var hel (tacktacktack) men att jag dragit på mig en ordentlig klämskada så måste var lugn en vecka. Dessutom hittade röntgenläkaren en spricka uppe på handen som nästan var helt läkt, vilket betyder att jag har gjort det för några veckor sedan. Bara jag som lyckas. Hur som, bara en veckas vila vilket är skönt, mer än så orkar jag inte.
 

Nu ska jag sätta på ett avsnitt Greys och gosa ner mig bland alla täcken och kuddar. Sängen blev om möjligt ännu mer uppskattad efter kryssningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Lina Österberg

18 år, bor i den lilla staden Sala. Skriver mycket om min vardag som mer eller mindre hästar och min kamp mot ätstörning UNS.




RSS 2.0